Voorbeeld applies

Hoe meld ik me aan? Wie vormt ons guildbestuur? Wie zijn de classleaders? Wie zijn de Forum-, site- en de raidplannerbeheerders? Hoe hoort het online en op het forum?
alwartr
Guildmember

Voorbeeld applies

Postby alwartr » Sun Apr 07, 2013 21:45

Om mensen een idee te geven hoe applies er zouden kunnen uitzien hebben we hier wat voorbeelden.
Al hebben we natuurlijk het liefst (daarbij) een link naar een apply als deze ;-)
Alwartr - Nomads Guild Leader
Battlenet: Alstar#2419
Ceterum censeo securitatem obscuritate esse delendam

alwartr
Guildmember

Naverion (L90-Hunter)

Postby alwartr » Sun Apr 07, 2013 21:46

Naam (echte naam):
Michael

* Geboortejaar:
1990

* Character naam:
Naverion

* Class:
hunter

* Level:
90

* Links:
http://eu.battle.net/wow/en/character/b ... n/advanced

* Specced:
Survival

* Main spec:

* Ben je bereid te respeccen voor raids indien de class leider dat vraagt ?:
Ja

* Welke avonden per week kun je raiden (van 19:45 tot 23:00):
Alle mogelijke avonden, maar niet meer dan 3 avonden.

* Je vorige guild:
Nomads, Ad Elysium

* De reden waarom je daar bent weggegaan:
Nomads:
Ik was vanaf afgelopen november lid en voor een zeer korte tijd officer van Nomads. Echter ik wilde meer progressief raiden en het liefst ook 25m. Ondanks de gezelligheid ben ik toch maar getransfered naar een andere realm. Ook vond ik de realm waar deze guild op zat vrij dood. Er zijn nog maar een aantal mensen die op deze realm spelen.

Ad Elysium: Dit was de guild waar ik in zat die 25m en 12/12 hebben op hun naam. Echter ben ik ontevreden met de gang van zaken. Ze hebben mij geinvite voor een raid, trash gecleared van de eerste baas. Gehamerd dat iedereen tactics moest weten. Op het laatste moment wordt mij verteld dat ik moet HS'en en als backup aanwezig moet zijn. Back-up zijn vind ik niet erg, maar niet als ik al voor de baas sta, met een Flask, Foodbuff en al bijna wil pullen als het waren.

* De reden dat je ons wilt joinen:
Zoals ik al eerder zei, ik ben al lid geweest van Nomads. Dit was voor mij een van de leukste tijden die ik heb gehad in WoW. Al doch de raids niet altijd vlekkeloos gaan, maar ook zeker niet slecht. Al helemaal niet voor een casual guild! Wil ik toch terugkomen, omdat ik gemerkt heb dat het veel leuker is om te gamen/raiden met de mensen die je beschouwt als vrienden dan met random mensen die je amper kent. Als ik wil pug'en, ga ik wel LFR doen ;).

Mijn broer, Malfecto/Erwin, zit ook in de guild en het lijkt me leuk om samen met hem te kunnen raiden dan wel te slacken. Voordat ik weer wilde joinen heb ik een klein gesprekje gehad met Zeehondje/Joris en o.a. via het forum was het volgende een voorwaarde voor mijn terugkomst: "ooo machtige Joris heerser van de Failadins. Mag ik aljeblieft terug". *True Story* (Met typo's inc. overgenomen van het forum). Natuurlijk ken ik de rest van de Nomads ook, voornamelijk de mensen die raiden natuurlijk!

Waarom Nomads specifiek? Jullie zijn een Nederlandstalige guild die raiden en realmwise goede progress hebben. Op het moment van schrijven zitten jullie zelfs op ToT 2e baas! Goed, natuurlijk is progress niet uniek, wat wel Uniek is aan Nomads zijn de mensen in de guild. Goede, aardige mensen waarmee je fijn kan raiden. Je hoeft niet bang te zijn om fouten te maken, hier wordt gewoon om gelachen. Natuurlijk is het ook belangrijk om je gameface op te zetten op de momenten dat het ertoe doet, maar het is zeker een gameface met een glimlach!

Ik ken jullie oorspronkelijk van wowprogress.com. Jullie waren een van de weinige NL-talige guilds met een up-to-date schema van progress en fatsoenlijke progress. Natuurlijk heb ik jullie ook in actie gezien in talloze filmpjes van Navarion - The Huntard. Ik hoop dat ik binnenkort in 1 van de filmpjes kan zijn. Dit lijkt me leuk voor mijn 15min of fame. Natuurlijk wil ik ook helpen met recorden enz.

Ik verwacht van Nomads een goede, gezellige sfeer. Ik kan alleen maar hopen dat we snel kunnen progressen en zelfs met HC's kunnen beginnnen. Het liefst zou ik alles willen zien wat deze Expansion te bieden heeft, maar natuurlijk alleen onder de voorwaarde dat dit met de juiste mensen gebeurd. Ik wil best helpen met Raid Leaden of een andere taak. Al doch ik nog nooit RL ben geweest, lijkt mij dit een zeer uitdagende taak!

* Informatie over jezelf:
Oops, ik geloof dat ik al het een en ander heb beantwoord bij de vorige vraag. Wat je van mij kan verwachten:

Een goede Raider die zijn class door en door kent. Ik speel deze class al sinds Vanilla. Ik ben altijd op tijd en geeft voortijdig aan als ik denk niet op te tijd te kunnen zijn of het niet te kunnen redden. Ik had in de tijd dat ik in Nomads was een aanwezigheid van 90% van alle raids. De keren dat ik niet aan het raiden was, was meestal omdat ik niet ingedeeld was. Waar ik overigens geen problemen mee heb. Zodat jullie een idee krijgen hoe ik speel heb ik een screenshot van mij UI:
http://postimg.org/image/yzxdatkkr/

Wat uitleg over mijn UI:
Het is een SS van als ik combat zit. Voornaamste addon die te zien is ElvUI en verder heb ik een aantal Hunter addons. Zoals de spells die te zijn zien, dit zijn mijn cooldowns. Zodra ik deze gebruik verdwijnen ze uit beeld en komen pas terug als ze van CD af zijn. Dit helpt mij enorm omdat ik dan gelijk weet dat ik ze weer moet gebruiken.

Verder is Focus erg belangrijk voor een hunter, dus heb ik een grote focus bar die mij precies laat zien hoe het ervoor staat.

Ik maak ook video's van mijn eerste boss kills; http://www.youtube.com/user/NaverionsGamingVids

Tot slot een log van de laatste raid die ik gedaan heb:
http://www.worldoflogs.com/reports/k3n2 ... amageDone/

Ik ben niet te beroerd om mijn mede-hunters of guildies te helpen en zal dit ook graag doen als het nodig is. Iemand helpen is een van de beste manieren om iets te leren! Zoals ik eerder zei, wil ik overigens ook best helpen met guildtaken zoals Raid Leaden, recruiten of andere taken mocht hierbij hulp nodig zijn. Ik heb buitengewoon veel tijd daar ik een student ben.

Met dat gezegd te hebben kom ik eigenlijk aan het persoonlijke stukje van de apply. Ik ben een 22-jarige rechten student op een HBO. Ik zit momenteel in mijn propedeuse jaar en ik hoop aankomende september te beginnen aan de universitaire rechtenopleiding. Naast wow'en vind ik het leuk om samen met vrienden co-op games te spelen zoals Borderlands 2, portal 2 noem maar op. Gamen is een zeer fanatieke hobby van mij. Verder vind ik het leuk om series, films en anime te kijken.

Ik heb ook gamende familieleden, of althans eentje. Mijn broer die ook in de guild zit is net als ik een fanatieke gamer. Verder ben ik de jongste van 3 en woon ik op mijzelf. Als je meer van mij wilt weten, moet je het vragen. Ik wil niet te veel persoonlijke informatie van mezelf op het internet zetten!

Ik hoop dat ik alles heb ingevuld naar behoefte en dat ik snel groene letters mag zien!
Alwartr - Nomads Guild Leader
Battlenet: Alstar#2419
Ceterum censeo securitatem obscuritate esse delendam

Return to “Aanmelden, guildmanagement, guild- en forum regels”