Klachten indienen via formulier

Hoe meld ik me aan? Wie vormt ons guildbestuur? Wie zijn de classleaders? Wie zijn de Forum-, site- en de raidplannerbeheerders? Hoe hoort het online en op het forum?
User avatar
alwartr
Guildmember
Posts: 5902
Joined: Sat Sep 23, 2006 20:20
Location: Hengelo Ov NL

Klachten indienen via formulier

Postby alwartr » Sat Mar 22, 2008 16:49

Beste Nomads,

Het bestuur heeft al een tijdje een klachtenlijn in het leven geroepen. Doel hiervan is om aan iedereen de mogelijk te bieden om onvrede, irritaties en teleurstellingen te uiten. Hierdoor blijven ze niet onder de oppervlakte in onze guild. Een negatieve sfeer willen we hiermee voorkomen en het speelplezier vergroten.

Een klacht kan worden aangemaakt via een speciale formulier. De klacht wordt dan verstuurt naar een bestuurslid (zie Guildmanagement, guild- en forum regels) die zich zal buigen over de klacht. Deze zal dan namens het bestuur serieus worden onderzocht. En zal er een advies worden geven aan het bestuur over wat te doen. Binnen een week krijgt de indiener antwoord namens het bestuur.

Enkele regels hiervoor:
- vermeld duidelijk je naam. Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen.
- vermeld het onderwerp
- tijd of periode waarop de klacht van toepassing is
- omschrijving van de klacht.
- wat heb je er zelf aan gedaan?
- wat zijn je verwachtingen dat er moet gebeuren?

Voorbeelden van klachten:
- Schelden
- leechen
- indeling van een raid,
- zeuren,
- geen groep kunnen vinden,
- ninja,
- etc…

Groet,

Alcindo

PS deze post is met aanpassingen schaamteloos gejat van de oorspronkelijke post door Paul/Horradrim
Alwartr - Nomads Guild Leader
Battlenet: Alstar#2419
Ceterum censeo securitatem obscuritate esse delendam

User avatar
alwartr
Guildmember
Posts: 5902
Joined: Sat Sep 23, 2006 20:20
Location: Hengelo Ov NL

Re: Klachten indienen via formulier

Postby alwartr » Thu May 21, 2009 13:59

Ik heb een vrij grote aanpassing gedaan aan het klachtenformulier.
Deze werkt niet langer met emails.
Maar post nu zelf automatisch een aanmelding op het forum in een apart onderwerp "klachten".
Én stuurt (als het goed is) een PM naar de klachten officer toe.

Deze ingreep is er voor bedoeld om er zekerder van te zijn dat er geen klachten verloren gaan. Hoewel we niet blij zijn met klachten, we willen ze wel allemaal serieus kunnen onderzoeken.
Alwartr - Nomads Guild Leader
Battlenet: Alstar#2419
Ceterum censeo securitatem obscuritate esse delendam


Return to “Aanmelden, guildmanagement, guild- en forum regels”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest